Caroline Geerarts

Management ondersteuner

Je komt mij tegen in: elke bieb! Ik zoek een fijn plekje uit waar ik aan de slag kan, heerlijk met wat geroezemoes om mij heen!

De Bibliotheek Maas en Peel is de allerleukste werkplek, omdat…
Er naast veel boeken ook activiteiten worden georganiseerd, waardoor iedereen zich kan blijven ontwikkelen en kan groeien, maar zich ook kan ontspannen!

Als Managementondersteuner…
Heb ik een centrale functie zodat ik kan meedenken en zowel de processen als interne structuur kan optimaliseren.

De bieb is voor mij…
Een plek waar je altijd terecht kan! Door te lezen en te doen wordt je fantasie en creativiteit groter, word je uitgedaagd en krijg je meer houvast in bepaalde onderwerpen.

Het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt bij de bieb is…
Dat de samenwerking van collega’s en vrijwilligers voorop staat om elk project en elke activiteit te doen slagen! Super mooi om te zien en om deel van uit te maken.

Mijn favoriete boek is…
Momenteel zijn er voor mij te weinig uren in een dag, dus als ik lees wil ik weggevoerd worden in een mooi, spannend, romantisch verhaal. Denk hierbij aan de romans van Lucinda Riley, Julia Quinn, Jill Mansell, Nicholas Sparks, Nora Roberts… en zo kan ik wel eventjes doorgaan. Met mijn kinderen vind ik het ook heerlijk om te lezen : Boer Boris is een favoriet, gevolgd door Jip & Janneke en Hennie de Heks.

Iedereen zou lid van de bieb moeten zijn omdat…
Het je de mogelijkheid geeft om zoveel leesboeken, tijdschriften, luisterboeken en activiteiten te ontdekken!

Contact opnemen?
c.geerarts@debibliotheekmaasenpeel.nl