Creatieve Breetse kids maken graffiti spandoek voor heel Maasbree

Gepubliceerd op: 15 november 2023 11:42

Een groepje Breetse kids mocht op 1 november tijdens de Heerlyck Bree avond meedoen aan een graffiti workshop. Dit omdat ze eerder meededen aan de graffiti challenge van de Bibliotheek.

Onder leiding van graffiti artist Martin Lodewijkx (Puur op je muur) gingen ze volop aan de slag. Het resultaat is werkelijk fantastisch geworden! Maar… dit spandoek blijft niet bij de bieb. Het mag door heel Maasbree gaan reizen! Heb je als vereniging of stichting (of vanuit een andere rol) een event of activiteit waar je nog wat aankleding voor kunt gebruiken? Kom het spandoek dan gerust lenen bij de bieb. Het is tenslotte voor Maasbree gemaakt!

Loop even binnen bij de Bibliotheek Maasbree en vraag ernaar. Of stuur een mail naar maasbree@debibliotheekmaasenpeel.nl

Wist je trouwens dat er bij de Bibliotheek Maasbree kunstexposities te bewonderen zijn? Op dit moment kun je je laten verbazen door het werk van maar liefst 20 cursisten van ‘Syl schildert’. Lees meer informatie