Hey podcastliefhebber!

Gepubliceerd op: 6 maart 2023 09:41

Ken jij de podcast ‘Eerste hulp bij..’ voor en door jongeren al? Nee?! Wat zonde!

In deze podcast gaan jongeren in gesprek met een expert over een bepaald onderwerp. Om een voorbeeld te geven: de podcast ‘Eerste hulp bij… jezelf zijn’ over seksualiteit. Waar we zelfs een Lokale media award mee wonnen, georganiseerd door de NLPO! Of de podcast ‘Eerste hulp bij… solliciteren’. Dit soort onderwerpen worden besproken in verschillende afleveringen.

Terugluisteren? Klik dan hier.

Lijkt het jou leuk om mee te werken aan de podcast? Door bijvoorbeeld mee te praten over onderwerpen, of achter de schermen mee te denken over interessante onderwerpen en het organiseren van de opnames? Dan komen we graag in contact met jou! Dus als je enthousiast bent geworden of leuke creatieve ideeën hebt, neem dan contact op met Daniëlle Tillemans via d.tillemans@debibliotheekmaasenpeel.nl.

De podcast is een samenwerking tussen de Bibliotheek Maas en
Peel en Omroep P&M en is opgezet vóór en dóór jongeren.

Volg ons ook op Instagram via Youngbiebmp!