Winnaar ontwerpwedstrijd linnen tas!

Gepubliceerd op: 27 oktober 2023 15:51

Vóór de zomer van 2023 organiseerden we een designwedstrijd voor hét beste ontwerp voor een linnen tas voor de Bibliotheek Maas en Peel. Iedereen uit Beesel of Peel en Maas mocht meedoen. En we hebben een winnaar! Uit de inzendingen heeft een deskundige jury het beste ontwerp gekozen.

Bliss van der Werf uit Baarlo maakte het meest opvallende, creatieve ontwerp: prikkelend, verrassend en een tikkeltje brutaal. Haar ontwerp wordt gedrukt op een grote oplage linnen tassen, die onze nieuwe leden ontvangen bij het afsluiten een bibliotheekabonnement. Ook gebruiken we ze als attentie en bieden we ze tegen een gering bedrag te koop aan.

Bliss, van harte gefeliciteerd met jouw winnende ontwerp. En… heel veel plezier met jouw gewonnen prijs: eeuwige roem door jouw ontwerp én een leuk avondje uit bij De Vermaekerij!