Heej jongere!

Gepubliceerd op: 22 augustus 2023 08:38

Wij zijn op zoek naar jou... dus lees snel verder

Herken jij jezelf in onderstaande punten?

• Kennis over verschillende onderwerpen.
  • Niet bang om je eigen mening te geven.
  • Praat makkelijk.
  • Geïnteresseerd in anderen.
  • Je bent tussen de 16 en 26 jaar (iets ouder of jonger? Daar maken wij geen probleem van 😊).
  • Weet wat jongeren bezig houdt.

Dan zoeken we jou!

‘Eerste hulp bij…’ is dé podcast voor en door jongeren van de Bibliotheek Maas en Peel en Omroep P&M. We maken van september t/m mei elke maand een nieuwe aflevering met een nieuw onderwerp. Je schuift geregeld aan bij een aflevering om mee te praten over een onderwerp.

Wat verwachten we dan precies van je?

Je hoeft geen speciale kennis over een bepaald onderwerp te hebben maar het is wel fijn als je je mening durft te geven en kunt onderbouwen, zodat we het gesprek met zijn allen op gang kunnen brengen en houden.

Presentator Youri zal dit gesprek ook leiden en sturen.

Wat krijg je hiervoor terug?

• Ervaring rondom het spreken en je mening te uiten.
  • Mogelijkheid tot het maken van meer content voor jongeren voor de Bibliotheek Maas en Peel en je hierin te ontwikkelen (je kunt ook interne trainingen volgen).
  • Ruimte voor eigen ideeën en creativiteit rondom podcast/content voor jongeren.

Ben je 18 jaar of ouder en wil je je meer verbinden aan de bibliotheek dan krijg je een gratis jaarabonnement van ons. (Tot 18 jaar is dit voor iedereen gratis).

Ben je enthousiast geworden dan stuur een mailtje naar d.tillemans@debibliotheekmaasenpeel of een appje naar 06-34457956.

Eerdere afleveringen van de podcast vind je hier