Content creator jongeren

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die ons helpen om toffe content te maken voor jongeren. Van social media posts tot blogs en podcasts. Iets voor jou? Lees dan snel verder!

Dé plek voor jongeren

De Bibliotheek is een plek om boeken te lenen en te lezen, een plek om elkaar te ontmoeten én een plek om te leren en je te ontwikkelen. De afgelopen tijd hebben we onderzoek gedaan naar de behoeften van de jongeren in onze regio. Hier zijn veel ideeën uit naar voren gekomen waar we de komende periode mee aan de slag gaan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan blogs, podcasts en workshops, speciaal voor jongeren van 16 tot en met 26 jaar. Ter ondersteuning van deze activiteiten zijn we gestart met het maken van specifieke content voor deze doelgroep op onze socialmedia-kanalen. Het doel hiervan is om de jongeren makkelijker te kunnen bereiken, onze activiteiten onder de aandacht te brengen en een eigen community op te bouwen.

Wat ga je doen?

• Je zorgt samen met onze collega’s en stagiaires voor invulling van onze socials voor jongeren.
  • Jij bedenkt welke posts de jongeren aanspreken en zorgt vervolgens voor teksten en/of beelden.
  • Je kiest zelf welke content je het liefst maakt: social posts, video's, blogs, vlogs, podcasts, etc.
  • Je kunt hier veel eigen creativiteit in kwijt. Graag zelfs!

Wat mag je van ons verwachten?

• Een mooie organisatie om werkervaring op te doen.
  • Goede begeleiding door één van onze medewerkers.
  • Veel ruimte voor je eigen ideeën en creativiteit.
  • Je krijgt een gratis abonnement op de Bibliotheek
  • Er zijn mogelijkheden om interne trainingen te volgen.
  • Je bepaalt zelf hoe vaak en hoeveel content je wilt maken.

Interesse?

Zit je inmiddels op het puntje van je stoel? Dan zoeken we jou! Stuur een e-mail naar afdeling communicatie: communicatie@debibliotheekmaasenpeel.nl met je contactgegevens en een korte omschrijving over jezelf. Je krijgt dan van ons op korte termijn een reactie. Heb je nog een vraag naar aanleiding van deze omschrijving? Mail dan naar bovenstaand e-mailadres.